اصول عکاسی با موبایل | مزیت عکاسی با موبایل

اصول عکاسی با موبایل | مزیت عکاسی با موبایل

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

اصول عکاسی با موبایل | مزیت عکاسی با موبایل

 

ممکن است این امری بدیهی به نظر برسد، اما با این وجود، شما باید به یاد داشته باشید که گوشی تلفن خود را شارژ کرده و لنزتان را تمیز نگه دارید. من اکثر اوقات یک شارژر با خود به همراه دارم تا مثلا اگر در حال قهوه خوردن در یک کافه زیبا بودم از آن استفاده کنم، اما شارژر در جنگل به داد من نخواهد رسید. اگر می خواهید بدانید موبایل گرافی چیست پس این مقاله را از دست ندهید و مثل همیشه تا انتها با ما همراه باشید. سعی کنید چندین عکس از یک سوژه بگیرید تا اگر به هر دلیلی مشکلی برای یک عکس پیش آمد نمونۀ دیگری از آن را داشته باشید. بعد از آن می‌توانید عکس در حالت ویرایش خودتان برش بدهید.

 

مزیت دیگر آن این است که اگر از هدفون گوشی خود استفاده کنید، می توانید از دکمه های روی آن نیز به عنوان ریموت کنترل شاتر سیمی استفاده کرده و اصلا به دوربین دست نزنید. تصاویر خود را چاپ کنید، آنها را به عنوان پست کارت ارسال کنید، آنها را به دوستان خود بدهید، آنها را بر روی دیوارهای خانه خود آویزان کنید. گرفتن عکس هایتان در دست احساس فوق العاده ای است، و با نگاه کردن به تصاویر بر روی صفحه نمایش یک گوشی تلفن قابل مقایسه نیست. سعی کنید از نمای (دید) سگ عکس بگیرید – یعنی بشینید و از ارتفاع پایین عکاسی کنید – این کار باعث می شود از یک پرسپکتیو منحصر به فرد به اجسام نگاه کنید.

 

با وجود موبایل هایی که علاوه بر موبایل بودن یک دوربین عکاسی تمام عیار هم هستند دیگر کمتر از دوربین های عکاسی برای تصویر برداری استفاده می‌شود. آمودریا بزرگترین پلتفرم تجارت آنلاین افغانستان است که اجازه معاملات بین خریداران و فروشندگان و درخواست های شغلی و محصولات تولید خانوار را می دهد.  تخم نطفه دار کبک تازه موجود است تازه و به روز مولد جوان و سالم نوربینی شده و بدون شکستگی با هچ بالا برای خرید محصولات با شماره وتسپ ارتباط بگیرید. خدمات ویزه تحصیلی روسیه از شرکت خدماتی و سیاحتی عثمانی خدمات تحصیلی کشور روسیه ویزه تحصیلی سه ماه که در روسیه تا یک یک سال قابل تمدید می باشد اسنادمورر ضرورت پاسپورت که مدت اعتبار آن از 2سال کم تر نباشد شهادت نامه مکتب پول بعد از بیرون شدن مشتری از میدان هوایی روسیه اخذ ... #رستورانت_صبحانه_لذیز صبحانه مهمترین وعده غذایی است. برای داشتن بدن سالم صبحانه مقوی و صحی نوش جان کنیم.

 

مردم افغانستان در مراسم تشییع جنازه محمد قاسم فهیم معاون رئیس جمهور در کابل شرکت کردند. یک افسر نظامی در داخل یک هواپیمای روسی ارتش ویتنام در حال جست وجو برای یافتن پرواز هواپیمایی مالزی بر روی دریای ویتنام است. یک مرد در برابر ورودی دبستان اوکاوا دعا می کند. {74|seventy four} نفر از 108 دانش آموز این مدرسه به دلیل سونامی ایشینوماکی در جنوب ژاپن گم شده اند.

 

در این وضعیت هر حرکت یا لرزشی موجب می شود عکس تان تار شود. برای ثابت نگهداشتن موبایل می بایست آن را محکم با دو دست بگیرید و یا آن را به جایی تکیه دهید. همچنین شما می ‌توانید از یک سه ‌پایه یا مونوپاد نیز استفاده کنید. سلام وقت شما بخیر یک حولی و باغ دارای {8|eight} اطاق بالا و پاین خامه 2 عدد تشناب معمولی بالا و پاین دارای 2000 متر باغ دارای انواع میوه که فعلا هم میوه دارد آب نهر 24 ساعته قباله عرفی در بهترین موقعیت شاهراه بلخ و مزار قریه پلاس پوش نزدیک به مکتب و مسجد ...

 

اپار تمان فروشي دارای چهار اطاقه در بهترين موقعيت شهر كابل سرك پنج پروژه تايمني كابل-افغانستان با نازل ترین قیمت. داراي چهار اطاق بزرگ منرل سه داراي 2 تشناب عصري بزرگ دارای دهلیز بزرگ. داراي اشپز خانه كلان عصري ميتر برق رهايشي مستقل بر هر يك واحد جداگانه پاركين يك حراده وسائط در تهكو بلاك ... چاراهی ملک اصغر ، روبرو ګلبهار سنتر، در داوودزی سنتر منزل {3|three} اپارتمان نمبر {42|forty two} موقیعت دارد ، دارای 2 اطاق نشیمن، یک پس خانه، یک اشپز خانه، یک تشناب به مساحت {49|forty nine} متر مربع که در ابتداء به هزار دالر خریداری شده است لیکن بناء بر بحران اقتصادی فعلا به نصف قیمت به ...

 

این عکس در منطقه فقیر نشین حاشیه اسلام آباد پاکستان گرفته شده است. به عنوان یک حرفه ای، تمام تصاویر من ویرایش می شوند. همین امر در مورد تصاویر گوشی موبایل نیز صادق است. و منظور من از ویرایش گذاشتن یک فیلتر اینستاگرام روی عکس «نیست».

 

بهترین و با کیفت ترین کمره کنون برای روز های عید شما که میتانین عکس های یاد گرای همر با فامیل تان بیگرین کمره کنون مادل ۲۰۰۰ دی کیفت عکس ۲۴/۲ مگاپکسل فلم بردار فول اجدی لنز کمپنی بیخی جدید ده قطعه عکس هم گرفته نشد همریش همری چپ بیک یک سال ضمانت خریدار وقعای ... Send Anywhereاپلیکیشن رایگان و کاربردی برای دستگاه های اندرویدی جهت ارسال و به اشتراک گذاری فایلهای مختلف مانند موزیک ، ویدئو ، عکس ، بازی و … بدون محدودیت حجمی بین سایر دستگاه های اندرویدی از طریق Wifi میباشد. استفاده از این اپلیکیشن نیازی به ثبت نام ندارد و برای امنیت بیشتر زمان ارسال فایل های شخصی می توانید از یک کد 6 رقمی استفاده کنید و دستگاه گیرنده باید این کد را وارد کند تا اطلاعات را از شما دریافت کند. شما از طریق ویندوز و انواع مرورگر ها میتوانید به این اپلیکیشن و فایلهای درون دستگاه دسترسی داشته باشید.

 

شما امکان استفاده از دو دوربین پشتی و جلویی برای گرفتن سلفی را خواهید داشت برای بهتر شدن عکس ها میتوانید آنها را ویرایش کنید تا وضوع بهتری داشته باشند از دیگر ویژگی ها میتوان به تميز كردن دوربين موبایل اشاره نمود. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید {4|four}.1 به بالا را دارا می باشد. در موبایل گرافی بهتر است زوایای مختلف را مد نظر قرار دهید. بیشتر عکاس های تازه کار در حالت ایستاده عکاسی می کنند، اما یکی از خوبی های موبایل در این است که به علت ابعاد و وزن کم آن شما قادر هستید آن را در زوایا و حالت هایی استفاده کنید که دوربین های بزرگ تر چندان مناسب نیستند.

 

منبع: phonearena



می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 8 مهر 1401 ساعت : 15:1
بازدید : 910

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: